بازکردن تیکت
اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.
سوالات عمومی مرتبط با مشتریان، انتقادات و پیشنهادات
سوالات و موارد مرتبط ب پشتیبانی (ویژه مشتریان فعال و دارای سرویس از گهرهاست)
سوالات و مشکلات مرتبط با حیطه مالی و فاکتور ها در این واحد پاسخگویی میشوند
به منظور تکریم مشتریان، یک واحد اختصاصی جهت طراحی سایت، بنر های تبلیغاتی و موارد مرتبط با حیطه گرافیک ایجاد شده تا بیش از پیش امر مشتریمداری را منتقل کنیم
جهت انجام کلیه عملیات مرتبط با دامنه
در صورت نیاز به مشاوره تخصصی روی سرویس، با پرداخت هزینه ساعتی همکاران (پس از تکمیل، فاکتور روی پنل شما صادر خواهد شد)، میتوانید مشکلات تخصصی و فنی را به همکاران ما واگذار کنید.
آموزش طراحی سایت، آموزش مدیریت سایت، آموزش امنیت و پشتیبانی فنی، آموزش طراحی UI